måndag, december 15, 2008

Isabella Löwengrip

20.50 - 20.55.
Kunde dom inte ha klippt ihop det till 3 minuter istället? Jag menar... man hinner ju så se så himla mycket! Har faktiskt inte sett programmet än, måste skynda mig till Natta och göra det nu. Vi ska se det här. Tycker hon verkar vara en härlig tjej och det är skitkul att läsa hennes blogg och se bilder på henne och hennes liv, men när hon öppnar munnen.. Förlåt, men jag kan verkligen inte tycka att hon låter seriös. Kan vara så att jag har fördomar om Stockholmare, kan va så. Men.. "Heeeeeej, det é jag som é Isabella Löwengriiiip".

Svårt att hålla sig ibland.. Hon verkar vara en urtrevlig tjej och skulle gärna vilja träffa henne för att ändra min halva uppfattning om henne. Hon har jävligt snyggt hår, väldigt fina vita tänder, snygg och kvinnlig kropp och snygga kläder för övrigt. Isabella Löwengrip, tummen upp för henne!

Inga kommentarer: