söndag, december 07, 2008

Nehe...

....Vi skulle ju gå ut idag, jag och Sanna. Plus Elin (min svägerska), Nilla (Pernilla), Linnea och Alida. Men eftersom dom gick in ca 5-10 min tidigare än oss så gick det inte så bra. Eftersom vi inte kom in utan dom så var det ca 25 dagar före "vi skulle komma in" för att vi är för "små" (nyårsafton 31 december).. Vi fick en gratisbiljett av en man när vi stod i kö andra gången, men vi provade aldrig att gå in för att vi inte ville prova igen med samma vakt + att det var alldeles för lång kö.. om 25 dagar är vi mogna för Palace då det är året vi "fyller 21". Åh, så jävla dåligt! Hade köpt rosé och var så jävla laddad. Det är inte ofta jag och Sanna/min svägerska festar tillsammans, och när det väl händer så ska vi inte komma in. Vi var ju mer mogna än vissa som kom ut från utestället, som t.ex hade visat leg för år 1989.

Åh, så jävla besviken på Palace. Var så jävla laddad för en gångs skull!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men du ska bara veta vad vi mognar på 25 hela dagar. Det är ju helt sanslöst.
Jävla misslyckade poliser. fy faan.

Anonym sa...

Låter riktigt surt.. tror dock inte du/ni hinner mogna så mycke på 25dagar;P hoppas förkylningen släpt:D
kram