torsdag, december 11, 2008

COLDPLAY

JAG FICK TAG I BILJETTER!!

Är så jävla glad just nu! Det är egentligen för mycket pengar att lägga för mig nu, men nu har jag gjort det och det känns så jävla bra. Först när jag gick in på datorn ca 08.50 så tog det ÅR. Den hakade sig och jag fick panik.. Tänkte: "Nu kommer alla biljetter vara slut, kuuuul". Sen när jag väl kom in på sidan så stog det ungefär såhär: "Det är många som är inne på sidan samtidigt och våran serv kan bara hjälpa en i taget. Du beräknas komma in på sidan om minst 15 minuter". HELVETE liksom! Väntade, väntade, väntade.. Gick ut i köket och kokade te så länge och bara hoppades på att allting skulle funka. Och ja! När jag kom tillbaka till datorn för att se vad som hade hänt så hade jag kommit in på sidan och det var bara att beställa biljetter. Trodde i princip att alla skulle vara slutsålda, men det var bara första sektionen som var sålda. Så nu ska vi stå på andra sektionen vid ståplatserna :-)

Åh, vad glad jag är. Har aldrig varit på en sådan stor konsert förut och Coldplay bara älskar jag!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!

Jag har sökt Psykologprogrammet, och jag bor i Göteborg! Och det är allra helst här jag vill läsa, så det är därför jag nog väntar på att komma in här istället! =)

Anonym sa...

Det var förresten från annafredriksson.webblogg.se =)

Anonym sa...

Får jag säga grattis:)
Kram

Anonym sa...

jag har första sektionen (innerplan) 4 st biljetter (Y)

Helena sa...

GRATTIS! Du köpte en åt mig också, va? ;)

Moa Ringdahl sa...

Hihi då är vi två som ska på Coldplay då! :) underbart! det måste vi diskutera ordentligt sen :D puss

Anonym sa...

Ja, jag kommer därifrån =) Flyttade hit för ett år sedan. Blir alltid lika förvånad när jag inte känner igen folk i ungefär samma ålder från Norrköping! Känns som man borde göra det.. :D