måndag, december 08, 2008

Dödstrött

Herregud, så trött som jag var för en timma sen är helt sjukt. Somnade sittandes i soffan och vaknade och kunde knappt hålla ögonen öppna. Igår/inatt gick jag och la mig runt 01.00 och idag jobbade jag från kl. 9 - 16.30. Ut till Lindö och vara barnvakt direkt till ca 18.15. Full rulle hela dagen! Men mina gullungar var det roligt att träffa, hade inte träffat dom på 2 veckor. Vi myste, Alma flätade mitt hår, jag skrev också i hennes vännerbok (sött) och spelade "gameboy" (vet inte om det har ett snyggare ord nuförtiden). Snacka om att det är en aning skillnad på 1998 års modell av gameboy och 2008, haha. Herregud!

Nu har jag tagit ett varmt bad och sitter här för att koppla av. Är rädd för att jag sov för länge, damn it. Kommer säkert inte kunna sova sen då.. Får hoppas det. I morgon börjar jag kl. 12 och slutar 17.30 (stänger). Sedan bär det in till stan och leta julklapp för 50 kr då jag och tjejerna ska byta julklappar ute hos Ida K i morgon kväll. Mysigt :-)
Vi hörs i morgon

1 kommentar:

Moa Ringdahl sa...

Emme! vad är det för jobb du har skaffat dig?..det har jag missat!Gratulerar! Ses snaart och då måste vi gå och ta en klassisk tjejfika i norrpan :D