onsdag, december 10, 2008

Inga kjolar

Jag och Joakim ska försöka boka biljetter till Coldplay i morgon kl. 9. Hoppas innerligt att vi hinner få tag i några sådär på morgonkvisten. Jag börjar kl. 11 i morgon så jag får offra mig att sitta fastklistrad vid datorn för att boka. Coldplay är ett sådant himla bra band, älskar deras låtar. Liksom Joakim. Roligt och otippat att gå med honom eftersom vi inte känner varandra så jättebra, men har aldrig gått på konsert eller gjort något liknande med en killkompis. Spännande :-) Det ska bli grymt roligt (om vi nu får tag i biljetter).

Konserten är på Stockholm Stadion 22 augusti 2009.

Joakim skulle föra över pengar till mig så jag kan boka och så skrev han den här kommentaren vid överföringen:
"Inga kjolar".
Frågade vad han menade med det.. Fick svaret: Det blir inga kjolar för dom där pengarna nu Emelie ;-) Haha.. Rolig han är Joakim.

Inga kommentarer: