fredag, december 12, 2008

Tolfte i tolfte

Fredag och början på helg. UNDERBART säger jag bara! Det behövs verkligen för min del den här veckan. Har spräng huvudvärk och det gör så ont. Känns som att någon person som väger 100 kg står på mitt huvud och tynger ner ögonbryn och allting...typ..
Idag har det varit lite sisådär på jobbet, berättar mer i morgon. Nu har jag egentligen lite småbråttom. Ska åka ut till Ida i deras hus i Marby och se på Idolfinalen, vi ska äta tacos (mm, längesen!) och bara äta godis och mysa. Hennes mamma är också där, bästa Inga-Lill :-)

Alice eller Kevin idag då? Jag tror och hoppas innerligt på att Kevin vinner. Han förtjänar det verkligen. Han har varit bra igenom hela idol och jag blir så glad av att se honom. Han sprider glädje liksom. Alice sjunger grymt bra, men hon kan lika gärna komma tvåa tycker jag. Kevin ska stå som vinnare ikväll. Idol 2008 avgörs i Globen om några timmar... Och jag tänker sitta bänkad..

Inga kommentarer: