måndag, december 15, 2008

Är jag ensam?

Jag kom och tänka på en sak förut när jag var påväg ner till bilen för att åka ut till Lindö för att vara barnvakt. Jag är helt tokig i låtarna Katy Perry - Hot N' Cold och Lady GaGa - Pokerface så när jag var påväg ner i hissen så hade jag headset i öronen och lyssnade på låtarna genom mobilen. Sen när jag gick ut genom porten, ut på gatan och påväg till bilen så går jag liksom i takt till musiken. Har väldigt hög volym och jag tänker JÄMT att jag är med i en musikvideo när jag går sådär.. Haha! Mimar till musiken och hoppas innerligt att ingen ska se mig när jag går där, haha. Är det någon som känner igen sig?

Drömmer ofta om att jag går där på en stor trafikerad gata (som i typ New York) och sjunger till min egna låt. Med massor av filmkameror runt omkring mig går jag där på 5th avenue och mimar till bakgrundsmusiken. Vore fantastiskt att få spela in en musikvideo någon gång! En mysig äng i bakgrunden hade ju inte heller varit fel, med en fin gärdesgård, läs: "gärsgård" (om man inte har råd med första varianten) Drömma kan jag....

Inga kommentarer: