fredag, december 26, 2008

Mellandagsrea

Vart ska jag börja någonstans.. Igår var det juldagen vilket betydde festernas fest. Vi var på Palace och hade jätteroligt! I morse vaknade jag upp på Scandic Hotell.. Det är inte varje dag man gör det ;-) Haha! Det var inte så att jag var totalt borta igår och följde med någon dit, utan jag var fullt medveten om vad jag gjorde men det var väldigt trevligt faktiskt. Mer än så får ni inte veta :-) Kom hem runt 11.30 och var inte alls bakis faktiskt, väldigt skönt. Jag satt en stund vid datorn, tog sedan en varm dusch och begav mig neråt stan för att träffa Hanna. Eftersom mellandagsrean började idag så var ju typ hela Norrköping på stan (finns ju inte mycket annat att göra här än att gå en sväng på stan, äta en bit mat på Fräcka och strosa runt lite till). Det var väldigt trevligt och jag gjorde 3 fynd. En rutig flanellskjorta, en blommig väst och en leopardmönstrad blus. Är väldigt glad och även förvånad att jag inte kom hem med något svart plagg, en eloge till mig!
Och jag är så glad att det gick att mobilblogga också (bilden på salladen där till höger). Skulle bara prova och det gick ju väldigt bra! En väldigt bra uppfinning. Dom som läser min blogg (vilket inte är så många) kan ju nu kolla lite vad jag gör på dagarna. Jättebra att kunna mobilblogga sen när jag flyttar till Kalmar.
Jag har ju nämligen tackat ja till utbildningen, så om mindre än en månad så är jag inte Norrköpingsbo längre... konstigt! Kommer sakna denna stad något enormt, men alla som jag har träffat säger att Kalmar är en jättefin stad + att dom har Berga, Lindö, Lindöskolan och Smedby där också, så jag kommer väl nästan känna mig som hemma vissa stunder :-)

Bloggen är för övrigt under ombyggnad. Om ni undrar vart min snygga bild har tagit vägen..
Här kommer i allafall bilder på mina köp. Sammanlagt blev det nog ca 400 kr. Bra va?

Lång flanellskjorta, BIKBOK
(Skitsnyggt till strumpbyxor och kängor)

Leopardmönstrad blus, BIKBOK

Blommig väst, VERO MODA

(Butiker som jag aldrig köper något ifrån annars. Tänk så roligt!)

Inga kommentarer: