onsdag, april 01, 2009

Vårens största bloggfest

Jag vann en biljett! Jag skämtar inte, jag är så jävla underbart glad just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Så himla roligt! Beata från Norrköping hade en tävling på hennes blogg där man kunde vinna en plats på vårens största bloggfest som äger rum på Palace nattklubb i Norrköping.
Jag slängde in en kommentar:

Hej! Åh, vad spännande det låter :-) Jag är precis ny student i Kalmar, men jag är från Norrköping. Har bott där i hela mitt liv :-) Det är så himla uppskattat att få åka hem till Norrköping på helgerna när man har tid, få träffa sina vänner och familj. Det skulle vara underbart roligt att få åka hem den 25 april och få gå på en härlig bloggfest. Jag håller tummarna! :-) Kramar Emelie ♥
Och jag vann! :-) Bloggare från hela Sverige kommer dit. Vi ska vara där kl. 20 och festen håller på till kl. 23 och sedan är det öppet för allmänheten. Klädseln är "vår"!
Herregud, vad ska jag ha på mig? Det gäller ju att planera det kan jag ju lova... Om man skulle ta en sväng på stan i helgen och få lite inspiration kanske?

TACK snälla Beata, Sara och Ulrika.
Ni gjorde verkligen min dag, kväll och vecka!

4 kommentarer:

johanna sa...

Jag vann med en plats:)

sandra sa...

Svar: Tack.
nej vi har inte möblerat om.. de är bara rörigt och när man tar bild med datorn så blir de spegelvänt..

kul att du vann! =)
Grattis!

Sofie sa...

Hej! Jag har fått en inbjudan men jag känner inte direkt någon, haha. Gör du det? Vi kanske kan gå ihop, så känns det lite bättre :P

Johanna sa...

Aldrig fel med lite blogg fest. Och för dig som söker lokal till festen passar jag på att rekommendera www.festguiden.se