onsdag, april 08, 2009

Torsdagsfin

Snart långledig, vilket menas att jag åker hem till Norrköping över helgen. Det ska bli underbart att få komma hem
I morgon åker vi runt 12.30, vi ska åka bil. Så himla skönt! Men chauffören Danne sa att vi bara får ha max en väska. Shit tänkte jag eftersom jag alltid har typ två väskor med mig hem på en vanlig helg, men men. Det gick rätt bra att packa faktiskt, förvånadsvärt bra. Rullade rätt mycket och då får det plats mycket mer. När jag la ut alla kläder på sängen så såg jag verkligen vad som var modernt i vår, haha herregud! Hade bara typ: jeansleggings, randiga t-shirtar, jeansskjorta, väst, puderrosa, biege, mörkblått. Haha ;-)
Men det är ju ursnyggt, så vad gör det? Vet i försig inte vad jag har för festkläder med mig, men det får lösa sig helt enkelt. Man har ju vänner med snygg garderob också ;-)

Nu såhär på kvällen så har jag målat mina naglar, försökte ge mig på fransk manikyr. Tänkte att jag skulle bli lite torsdagsfin när jag åker hem i morgon, det är ju skärtorsdagen och allt då :-) Det är sjukt svårt att få till det bra, och det konstiga är att det typ blev bättre på högerhanden... Väldigt konstigt eftersom jag är högerhänt, alltså borde vänster bli bättre?

Jaja, detta får duga. Visst duger det?

Inga kommentarer: