måndag, april 06, 2009

Sovdags

Jag har ont i huvudet, så nu är det sängen som väntar.. Men först ska jag göra som Blondinbella, skriva tre bra saker som jag har gjort idag, haha ;-)
  • Varit i skolan och gått genom gruppövningar
  • Lagade min första korvstroganoff, som för övrigt blev gudomligt god ;-)
  • Fällde några tårar till "Spårlöst"

Såg ni det? Usch.. Men han det handlade om, 24-åringen från Linköping.. Han var ju en riktig pudding, haha!
Som Michaela sa: - Nu kommer du säkert leta upp honom på facebook ;-) Och ehm...vi får väl se. Haha.. Eller varför inte egentligen? Man kan ju liksom bara leta upp honom och se vem han är, eller? ;-)

Nej, nu måste jag verkligen sova. Har sjukt ont i huvudet, fy :-(
I morgon väntar skola, plugg och picknick med klassen i slottsparken!

Sov gott mina kära, så hörs vi i morgon!
Pussar och kramar

Inga kommentarer: