måndag, april 06, 2009

Snabbis

I morse var jag uppe med tuppen, skulle göra "duggan" kl. 9 (som jag sedan fick se tydligen började redan kl. 8). Alla hade redan gjort klart den när jag kom, men det var många som hade uppfattat tiden fel, men det gjorde ingenting. Var klar efter 20 min i allafall så..
Så nu har jag varit hemma i ca 2 ½ timma och tagit det lugnt. Har förskökt hjälpa Angelica med hennes bloggdesign, men jag är ju inte direkt världsbäst på det, haha! Men jag ska hjälpa henne sen när jag kommer hem från skolan.

Ska nämligen cykla dit med Therése nu. Vi har lite gruppövningar som vi ska göra och eftersom jag inte fattar någonting av den här kursen så tänkte jag att jag skulle lyssna lite och försöka förstå vad allting handlar om.

Vi hörs igen om två timmar, puss på er!

1 kommentar:

Helena sa...

Hej gullet!

Det var jättelänge sen sist! Det verkar flyta på för dig i skolan, du är så duktig så Emme :)

Jag har precis spinnat och solat, underbart! Nu ska jag gå och hämta min juicy couture parfym! Den luktar himmelskt!! :) Puss och kram, ta hand om dig :)