tisdag, april 21, 2009

Tisdag

jag är så himla dålig på att uppdatera min blogg så det är sjukt. Jag tycker att det är jätteroligt att skriva och sådär, men jag vet inte varför jag har varit dålig på att uppdatera på sista tiden.. Tid har jag ju, men jag har helt enkelt inte kommit på något vettigt att skriva.
Sen så blir det ju lite segt att skriva ibland när man inte vet hur många man skriver till, jag menar...jag kan ju inte se hur många det är som går in och läser min blogg. Men då och då får jag höra från folk som jag absolut inte hade tänkt mig; "Jag läser din blogg". Då blir man ju hur glad som helst och tänker; "NU ska jag verkligen skriva massor". Men nej... Haha!

Så hur många är ni där ute egentligen? Jag kanske tippar på 20 st.. Ska fasen skriva upp alla jag tror läser någon dag :-) Ska sedan prata med någon om hur man får tag på en sån där "besöksräknare", inte sidvisningar som jag har/hade förut, utan besöksräknare.

Hur som helst... Idag har jag inte gjort så mycket. Det blev inte så mycket plugg som jag hade trott, så nu måste jag verkligen ta mig i kragen! Det är marknadsföringstenta på lördag, omtenta dessutom som jag bara måste måste måste klara!! Vill ju verkligen det och jag måste ge mig fan på att kämpa nu. Åh, blir tokig på mig själv!
Så nu blir det plugg och lite godis för att göra det hela lite roligare... Vi får helt enkelt höras vid frukosten i morgon!

Puss och kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

jodå det går bra faktiskt hehe. nu börjar det hända lite saker så det är kul :) hur går det själv men studierna och hur funkar det i kalmar? Självklart men det vore verkligen jättekul om du kunde ta dig upp då :) P&K Jenny

Rebecca Utan Räkor sa...

Vadå, kan du inte kolla statistiken? På blo.se finns en räknare automatiskt. Konstigt.

Benita sa...

Jag läser ibland!!! HiHi

Jaaaa du ska klara den Emelie!!!

Pöss kram hej hej =)