måndag, april 27, 2009

Norrköping tomorrow

Yes, i morgon bär det av hem till Norrköping! Det ska bli kul att komma hem igen, det är alltid skönt! Egentligen så trivs jag ju i Kalmar och jag känner inte ett jättestort behov av att åka hem, men som sagt. Man mår alltid bättre av att komma hem och träffa alla man tycker om
Jag har precis ätit kvällsmat, eller egentligen är det en blanding av middag, lunch och kvällsmat eftersom jag bara har ätit frukost idag. Åt ju lite cashewnötter idag också, men det räknas inte ;-) Nu har jag gjort en smothie bestående av mild vaniljyoghurt, hallonyoghurt och frysta hallon - och mixern i det. gott.. Och bra :-)
Alla i våran korridor gör smothie känns det som, det är garanterat Michaela som har börjat med det i allafall, haha.

Men hörrni, nu är klockan över midnatt och jag har massor jag ska göra. Jag måste boka tvättid, packa (!) duscha och sådär innan jag somnar. I morgon åker jag med Chrille hem (min brors bästa vän) runt kl. 12/13, härligt med lite sällskap! Det är ju inte speciellt roligt att sitta på en buss 3,40 tim som packade sillar! I lastbilen kan man breda ut sig och typ ligga ner, mycket uppskattat ;-)


Måste ju lägga upp lite bilder från drinkfesten också. Det kanske jag kan göra i morgon? Ni måste ju se mina snygga drinkar jag gjorde, haha. Baserat på mousserande vin och jordgubb/lime juice med en jordgubbsgodis uppe på toppen av glaset. Ursnyggt!

Ska skriva ner vad som händer resten av veckan också, mycket spännande :-)

Puss och kram

2 kommentarer:

16 år och ska bli mamma! sa...

nope, imorgon (onsdag) går jag in i vecka 23. :).

Sanna sa...

Det jag menar med "Hemma i Åby" är att jag bor i Åby, som ligger utanför Norrköping.