måndag, april 13, 2009

Födelsedagskalas

Om en stund så bär det av till min storebror och hans sambo där det vankas födelsedagskalas. Min svägerska fyllde år 1 april och min bror fyller på torsdag. Dit kommer min älskade släkt, farmor, moster och morbror, favoritkusinerna och kusinbarnet på 1,5 år, Hilding :-)
Jag har saknat dessa människor väldigt mycket. När sågs vi sist....julafton? Hur som helst så ska det bli jättemysigt. Pappa och mamma kommer naturligtvis också vara där!
Åker sedan tillbaka till Kalmar kl. 19 så det blir ett perfekt avslut på denna påskhelg.

Såhär ser jag ut på födelsedagskalaset:

Jeansskjorta - JC herravdelning
Linne, Cheap Monday - D Company
Spetstop/bh - Monki
Mammas leggings
Mammas halsband


Sedan blir det svart skinnjacka (om det är kallt) och sedan mina vita
tygskor från Lindex.
Nej, nu måste jag packa. Bråttom bråttom!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Svar: Tack så mkt!! =)

Hoppas du haft en bra påsk.

Sandra sa...

Svar: Va härligt! Vi har med haft en bra påsk, lugn och skön och mkt ute!

Jasså, vart på maxi såg du oss då??

Kram