lördag, april 04, 2009

MAMMA MIA

Jag och Michaela har precis sett MAMMA MIA! Åh, den blir bara bättre och bättre ju mer man ser den. Vi har blivit ännu mer kär i Pierce Brosnan än innan, han är så sjukt jäkla snygg! Jag gissade på att han var 57 år, men han fyller 56 den 16 maj för att vara exakt, haha ;-)
Hur som helst, han är urläcker!

Nu kommer man gå och nynna på dessa underbara låtar varje dag nu. Michaela håller på att skicka över filmen på msn så jag hoppas att jag kan få den på datorn, då kommer jag se den hela veckan. Det är verkligen min favoritfilm! Det har jag kommit fram till nu ;-) Vi var bänkade i min lilla soffa med coca-cola, kaffe (inte för min del), popcorn och vindruvor. Väldigt gott! Men nu står magen i fyra hörn och jag får knappt i mig en popcornkärna....eller?
Såhär såg det ut hemma hos mig för en halvtimma sen..

Snart får det bli en filmkväll till Micki, eller vad säger du?

(Det roliga är att Michaela bor 3 rum bort från mig. Vi kommunicerar via msn och bloggen, jag menar... det är ju mycket smidigare än att gå till varandra och prata... ;-)

4 kommentarer:

denice sa...

svarar: nja lite smått, lutar åt alvin faktiskt...

denice sa...

njae, dom trodde det var det men inget är säkert, men det är de enda namnet som jag fastnat för än...

Jenny sa...

Svar: ja den är faktiskt helt underbart god!

Tessan sa...

Hej hej, tack för din kommentar! Jo min sambo är polis coolt va... ;) Jättessöt blogg du har!! Kram