lördag, april 11, 2009

GLAD PÅSK ♥

Glad påsk på er alla underbaringar där ute! Idag är det solsken i Norrköping och jag är på jättebra humör! :-) Just nu känner jag att det är så himla härligt att leva. Jag har en underbar familj, underbara vänner som finns omkring. Underbar släkt som jag älskar och staden jag kommer ifrån trivs jag så oerhört bra i. Och sen gör det ju inte mindre underbart att veta att jag ska ut ikväll med mina älsklingstjejer :-) Åh, jag dör vad roligt vi ska ha!
Men innan jag ska göra i ordning mig inför kvällen, så ska jag och min svägerska snart ut till vårat land på Lönö. Där ute befinner sig pappa och min underbara storebror. Ska bli jättemysigt, vi ska grilla sen också! Mys

Sofie, jag vet att du vill hålla dig uppdaterad om mitt underbara liv och jag ska göra så gott jag kan ;-) Haha, skämt och sido! Funderar på att ta med mig datorn ut till landet. Då kan jag hålla kolla på mina tradera-auktioner och samtidigt blogga ute på terassen.

Vad säger ni om det? Är inte livet alldeles undebart ibland? ;-)

Min svägerska Elin och storebror Martin :-)

Och pappsen :-)
Vi hörs lite senare, nu måste jag packa ihop lite grejer till landet. Kanske måste göra i ordning mig där innan jag ska iväg ikväll, så det gäller ju att planera ;-) Erhm... för det är jag bra på. Eller inte...haha..
PUSS, ha en alldeles underbar påskafton nu

Inga kommentarer: