torsdag, april 09, 2009

Läggdags, ska bara.....

Ja, jag vet.. Det är läggdags för längesen, men jag kom på att jag ville färga ögonbrynen också! Det är riktigt torsdagsfin som står på schemat i morgon tror jag ;-) Naglar, ögonbryn.. Oja, kommer bli så snygg så :-)

Min dag i morgon kommer vara ungefär såhär:
  • 7.00 Vakna! Duscha, fixa i ordning mig och sedan cykla till skolan
  • 8.45 - 11.45 Föreläsning
  • 11.45 Cykla fort som attan till Maxi, Sisters Point och lämna tillbaka mitt fina linne :-(
    (Har inte råd, buhu..)
  • 12.10 Packa det sista, slänga i sig en macka eller yoghurt kanske?
  • 12.30 Åka hem till Norrköping
  • 15.30/16.00 Anländer till min älskade stad
  • 16.15 Gå ner en snabbis på stan med Natta? :-)
  • 17.30 Min bror och hans flickvän/min underbara svägerska kommer på middag. Det ryktas om att det blir vin till maten?

Sedan får vi se vart kvällen bär :-) Det ska bli underbart att få komma hem, har jag nämnt det?

Norrköping, i morgon kommer jag!

1 kommentar:

Hanna sa...

Det var underbart o komma hem igår :)
Nu är jag redan vaken o ska snart dra på mig tränings kläderna, ja och lovisa ska till gymmet! Huhu! Sen ska jag o Sanna ta en... GREK! Haha puss puss ses i helgen <3