tisdag, april 14, 2009

Ja ni...

Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med headern riktigt.. får klura ut det. Man kanske ska ta några snygga och nya bilder utomhus? Som sagt, får klura på det :-)

Jaha, men så vad händer annars i min lilla värld då? Jo, jag anlände till Kalmar igen igår kväll. Bussresan gick väl bra, men det är ju sjukt segt att sitta trångt sådär i över 3 timmar. Herregud, 3 timmar. Man kan ju typ åka till Turkiet på den tiden, haha!
Hur som helst.. idag har det varit skola. Gruppövningar om debet, kredit, balansräkning, tillgångar, procent, moms...you name it. Jag fattar nada! Fick knappt godkänt i matte på högstadiet och gymnasiet. "Det här har ingenting med matte att göra", säger alla. "Det är bara ekonomiskt tänkande". Vad är det för skillnad undrar jag då? Blä, spyr på detta. Jag ska i allafall sikta in mig på att klara omtentan i marknadsföringen nästa vecka. Vill verkligen klara den!

När jag var hemma över påsk nu så laddade jag alla mina batterier. Hade verkligen en underbar helg med alla mina kära. Jag hann med så himla mycket! Träffade vänner och familj, grillade två gånger, var på landet, åkte massa bil, var ute på Palace, träffade släkten. Hann med massor! :-)


Och vet ni vad?

Jag ska hem på torsdag igen! Jaaaaaaaa. Så kul! :-) Förhoppningsvis så ska jag på 20-årsfest på lördag som Martina och Ida har. Jag glömde ju höra av mig innan 9 april om jag skulle komma eller inte, så nu har jag mejlat Martina och frågat om det är försent att komma....hoppas inte!
Men i allafall, det ska bli jättekul att få komma hem igen. Det känns ju egentligen inte nödvändigt med tanke på att jag var hemma nyss. Men helgen efter det så kan jag inte komma hem eftersom jag har tenta då, så det blir väl kring Valborg nästa gång.

Men som sagt, ladda batterier behövs alltid. Så i morgon är det bara att börja packa igen. Eller ja, fortsätta kanske man ska säga? Jag har ju inte packat upp än.....

4 kommentarer:

16 år och ska bli mamma! sa...

Vi har inget pojknamn än, eftersom vi har väldigt olika smak på namn där. xD. Men ett tjejnamn så tänker vi oss Hannah, men vi bestämmer inget namn innan bebisen kommer! :P.

Helena sa...

SNYGG header! :)

16 år och ska bli mamma! sa...

1 september är datumet, men sedan så vet man ju aldrig! :P

Hanna sa...

Jaaag kommer också hem imorron!!! WIEHO! Hihi. Kommer kunna umågs med mina älklingsflickor en helg till! Du är hemma och Lovisa kommer tillbaka o Karin med kanske! Lycka lycka lycka! Fotopromenad i Lindö i helgen?? Puss hjärtat