onsdag, april 22, 2009

Plugg och tvättdag

Skrev jag att vi skulle höras vid frukosten? Det gjorde jag nog, men det blev kvällsmaten istället.. Tror bestämt att jag ska göra en macka snart, är vrålhungrig. Konstigt eftersom jag var proppmätt kl. 20.. Aja, ska inte lägga mig än riktigt så jag måste nog göra mig en macka!

Så vad har jag gjort idag då? Hm, typ pluggat och städat. I princip! Ingenting annat vettigt.. Ska jag vara ärlig så har jag inte ens varit utanför dörren. Men i morgon kanske jag får för mig att gå en promenad eller så...det skulle ju faktiskt vara rätt skönt med tanke på att jag och Johanna ska plugga tillsammans hela dagen i morgon. Klockan 10 ska vi gå upp och äta frukost, sedan blir det plugg. Johanna är min granne och hon läser första året på socionomprogrammet!

Vi skulle plugga lite förut, men det slutade att vi satt såhär inne hos Johanna....


....med datorn!

INTE BRA!

Inga kommentarer: