torsdag, april 23, 2009

Tradera

Nu har jag äntligen skickat iväg mina kontouppgifter till mina älskade köpare som vill köpa mina kläder ;-) Jag fick för mig att rensa lite i garderoben sist jag var hemma för att tjäna ihop några slantar...det var lite tomt i plånboken just då, därav anledningen till att tjäna ihop en extra hacka. Haha!
Och visst har jag fått grejer sålt, jajamänsan. Så nu ska jag lägga ut lite fler saker, skor verkar vara lättsålt så jag tänkte kika och se vad jag har som jag kan sälja. Borde vara en hel del..

Hittills har jag fått ihop 373 kr på mina saker. Inte illa pinkat va? Haha ;-)

Sen köper ju folk skit också, men det gröna linnet och röda skorna är faktiskt inte skit...inte enligt mitt tycke. Men jag har använt sakerna typ, en gång kanske, så det är bättre att tjäna en hacka än att dom ska ta plats i garderoben.


Förstår inte att den blommiga skjortan blev såld, så jävla ful. Haha!

1 kommentar:

Sandra sa...

Svar: hihi tack så mkt. den är från Mq =)