torsdag, april 02, 2009

Vår även i min garderob

Nu kände jag att det var dags att inviga garderoben med lite nytt, varför inte köpa lite vårkläder nu när solen träder fram? :-) Det är varmt ute, shit. Någon som har haft en termometer? Här i Kalmar har det supervarmt idag. Men det är så himla härligt! Äntligen är våren här

Det här längre linnet/klänningen köpte jag på Sisters Point, dom kan faktiskt ha lite fina saker där. 249 kr gav jag för den söta.

Även dom här söta skorna fick följa med hem. Jag känner att jag verkligen inte har några "vårskor" här i Kalmar. Allting är kvar hemma i Norrköping! Så idag tog jag mitt förnuft till fånga och köpte dessa söta, för en väldigt billig peng dessutom! Endast 149 kronor på Lindex, det ni :-)
Jättefint till stentvättade jeansleggings, en randig trekvarts-tröja och skinnjacka + ett bar brillor på det så är man skitsnygg, haha!

Ja, såhär fint var det när jag gick och handlade förut.
Att vädret kan göra en så himla glad, det förstår jag inte :-)

1 kommentar:

johanna sa...

JO men precis.
Jaa jag kommer i från Norrköping.
Har dock bara bott i just själva Norrköping straxt över 1,5 år.
Jag bodde i Söderköping innan som ligger precis bredvid. Så jag är ju inte NY i stan så att säga:)Men kommer inte just härifrån.