onsdag, april 29, 2009

Grabbkväll

Klockan 17 kom jag till Norrköping idag, väldigt skönt måste jag säga! Min bror hämtade mig när Chrille hade släppt av mig och sedan åkte jag hem, bytte kläder och åkte ner till Max för att hälsa på Natta och samtidigt äta lite snabbt! Klockan 18.15 så kom min bror och pappa och hämtade mig för att vi skulle åka ut till Kråkvilan och se på Speedway. Så ikväll blev det en kväll med grabbarna i familjen, väldigt uppskattat :-)

Herregud, speedway har jag inte varit på sedan jag var typ 14? Haha.. Jag kommer ihåg det som igår. Då så sprang vi alltid över gärdet dit (vårat bostadsområde låg precis bredvid) och smög in gratis. Så var vi jämt så himla nervösa att dom skulle komma på oss för att vi aldrig betalade. Så vi bestämde alltid vad vi skulle säga om dom sa till oss: "Ja, men vi står faktiskt ut med det här oväsendet varje gång för att vi bor så nära så vi borde få gå in gratis!". Haha! Som om dom skulle bry sig? Vi flyttade ju dit när speedway-banan redan fanns där :-D Men dom kom aldrig på oss, som tur var. Annars hade vi väl kissat på oss av nervositet eller något... Haha!

Vi kollade alltid killar när vi var där och gick runt runt utanför den där banan, haha. Sen när Vargarna (som dom heter) hade åkt ett "heat" så sprang vi alltid fram och skulle klatcha dom, haha. Så jävla sött! Det var tider det ;-)
Men ikväll var jag där som vuxen, haha. Men jag kan lova att jag fick många flashbacks när man gick där. Oj oj oj! :-)

Blev en jättemysig kväll, perfekt start på Norrköpingsveckan.
Tack storebror och papsi

P.S I morgon klockan 11 ska jag göra slingor. Spännande..
Så nu blir det sovdags. Godnatt!

3 kommentarer:

Helena sa...

Vad kul det är att läsa att du tycker om Norrköping så mycket :) sötnos då! Ska du fira Valborg där med? Pusss

Hanna sa...

Haha! Jag och Lovisa sprang också över gärdet! Haha my oh my det var verkligen tider! Hihi!
Puss puss

anna sa...

okej! :) Ha en bra dag!