söndag, oktober 05, 2008

TACK!

Tack för en underbart rolig fest igår! Åh, så roligt jag hade! Vet inte vart jag ska börja någonstans.. Så himla kul att så många kunde komma. Blev nästan lite förvånad :-)
Jag finner inga ord för vad ja ska skriva.. Mycket folk, lekar, alkohol, massa prat och bara ett fantastiskt drag.
Till en början var det lite segt, till och med med drickandet. Men sedan.. Då drog det igång så det stog härliga till. Efter 2 st 7.0 % cider, en 4.5 % Xider och en flaska rosé var jag på topp kan jag lova. Haha, herregud! Jag halkade omkull på golvet, jag sjöng i micen på scenen tillsammans med Micke, Linnéas pojkvän och mycket annat. Kallade Josefine Åkerlund för Josefine Åkerblom tusen gånger, och Sissel sa: Men Emme, hon heter ju Åkerlund! - Javisst ja. Josefine Åkerblom. IGEN! Sa verkligen fel heeela tiden, haha herregud! Ber om ursäkt Jossan ;-) Ja ni.. Efter mina alkoholhaltiga drycker så blev jag sådär. Jag var liksom överallt ett tag! Haha :-D

Jag hade verkligen skitkul och jag tyckte faktiskt att kvällen blev jättelyckad! Många blev fulla, men glada. Många dansade och uppskattade våra lekar. Sätta Ahlgrens bilar i ansiktet, vissla först efter att ha käkat en kanelbulle, dricka-upp-en-33 cl öl snabbast, limbo (mycket populärt bland gästerna. Till och med min bror ställde upp) och till slut alla påståenden om mig och Nathalie. - Vem av Emelie och Nathalie var det som ett antal gånger smitit efter att med dragkroken har backat på ett visst antal bilar....? = JAG! Haha.. Jag varnade gästerna och sa: Så om ni har några bucklor på era bilar så KAN det ha varit jag som har varit där ;-)

Jag måste berätta mer detaljerat i morgon om allting, men gud så roligt jag hade. Och så glad jag är för fina presenter, gott sällskap och härlig stämning! 4 oktober 2008, verkligen en dag att minnas. Tack så jättemycket för alla som kom och tack så jättemycket Martin för att du spelade så bra musik där borta i hörnet!
Åh, så roligt jag hade!

Inga kommentarer: