söndag, oktober 19, 2008

Välkommen hem till mig..

.....kära kjol. Du fick följa med mig hem idag, mycket trevligt tyckte jag :-) Har ju fortfarande kvar presentkortet från Monki som jag fick av min bror. Tror visst att jag har 300 kr kvar. Tar ju aldrig slut det där.. Inköpet blev en svart (till) kjol.....köper alltid svarta grejer.. Men den var så himla söt så den gick inte att motstå. Nu gäller det bara att hitta någonting i garderoben som jag ska ha till. Planerar att ha den på lördag då alla tjejer ska ut. Vill ha något rockigt till, tycker om att blanda söta saker med lite rock. Kjolen har en stor rosett framtill, och då vill jag ha en lite större t-shirt, inte stor alltså, men lite större. Något med tryck på. Lila, grå.. hmm? Kanske får ringa storebror och fråga om han har något, haha. Han är ju ett fan av Carlings, Levis, Jack&Jones och Brothers, haha. Något kanske han har?


Rosetten

Annars är det passande med en luggklippning? Nu till helgen, ja tack. Jag vill ändå spara luggen på ett sätt, men nu är den verkligen lång och man kan inte göra ett skvatt med den. Ska jag lägga 50 kr på det eller ska jag klippa själv kanske? Det var längesen jag gjorde, det kanske jag ska göra..
Idag står det inte så jättemycket på schemat. Jag har ju varit på stan en sväng + ätit mammas goda potatisgratäng med tillbehör, men inte gjort mycket mer än så. Snart ska mamma och jag i allafall iväg till någon "minneskonsert" eller liknande. Som stödjer de folk som inte har någon bostad. Matteuskyrkan kl. 18.00. Inte min grej att gå på sånna där saker, men följer gärna med min kära mamma om hon så gärna vill. Hon frågade mig och då är det svårt att bara: - Neeee, ska sitta vid tv:n. Så nix. Snart blir det en promenad upp dit!
Men vi hörs väl senare då misstänker jag? Blir en lugn kväll för mig kan jag tänka mig!

En luggklippning kanske?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är jättefin i håret :) Snyggt med lång och tjock lugg!

Anonym sa...

Svar: Jaa verkligen, det blir nog jätte mysigt!!

jätte snygg kjol!! monki är en riktigt trevlig affär, snygga kläder och bra priser! =)

Kram