torsdag, oktober 09, 2008

Jag dööööör så roligt!

Nu sitter jag hemma hos Natta och skriver på hennes bärbara dator. Den är ny och jättefin :-) Avis? Självklart! Vet ni vad? Jag har precis varit och tittat på Björn Gustavsson, Måns Möller, Soran Ismail och Özz Nûjen. Jag döööööör! Så jäääävla roligt. Har nog aldrig skrattat sådär mycket, i allafall inte i 2 timmar i sträck. Dom är så jävla bra allihopa! Måns imponerade verkligen, men alla var superbra. Drog sånna himla bra skämt hela tiden och jag och pappa skrattade verkligen MYCKET! Vill gå och se dom igen, med tjejerna :-) Stockholm nästa? Det är verkligen värt 295 kr. Fick det i födelsedagspresent av pappa, så jag behövde ju inte betala något som tur var.. :-)
Åh, det var verkligen en bra present. Någon som var där?

Anyway.. Lägenhetstittandet har gått bra, men dessvärre så har inte resultaten gått bra. Fick inte den fina lägenheten på Storsvängen :-( Ska på en visning i morgon och en på onsdag. Den i morgon vet jag inte om den lockar så mycket.. Den ligger i Oxelbergen, visst. Det är ett bra område och så, men jag vill verkligen bo nära stan. Vi får se.. Den andra ligger på Albrektsvägen, ganska stor skillnad. Vi får se hur det går.. Vill i allafall flytta så snart som möjligt. Var ju på IKEA idag med Natta och Ida K. Natta köpte massa saker till hennes nya hem och jag blev såååå avundssjuk. Där ska jag banne mig köpa massor av grejer när jag flyttar.
Åh, vill flytta nuuu! Justja, skulle anmäla mig på bostadsförmedlingen. Japp, det måste jag göra. Måste gå.. Ska till Ida K nu, där ska jag nämligen se Debatt ikväll. Glöm inte att Blondinbella är med där ikväll. Kl. 22.00 på SVT!
Vi hörs i morgon mina vänner!

Puss och kram

1 kommentar:

Madelen sa...

Åhh, jag ska på den där föreställningen den 6 november. Ska bli skitkul, speciellt nu när du säger att det är bra..

Hoppas allt är bra med dig.
KramKram