fredag, oktober 31, 2008

Me as a South Park!

Såhär ser jag ut en vanlig vardag och en dag när jag är lite partysugen. Glad är jag alltid :-) Det var det bästa jag kunde hitta till mitt perfekta jag. Till vardags fick det bli att ha paraplyet i en hand eftersom det är så dåligt väder nu. Sen fick det bli en rosa halsduk runt halsen också! På den andra bilden är det fest, vi kanske är på Palace (?!) och då fick det bli väskan på axeln, mobilen i ena handen och drinken i den andra! Drinken skulle ju egentligen inte ha varit där heller eftersom jag väldigt sällan spenderar pengar ute på krogen. I såfall blir det ett glas vitt eller två ;-) Och den lila ögonskuggan, nejnej. Fanns bara ljuslila och ljusblå, men blå har jag definitivt inte :-P Men vad sägs? En ny karaktär i South Park vore kanske inte dumt? Är det så jag ska bli känd? Jag utmanar er att göra en så lik bild på er som möjligt. Länka till mig sen så jag får se hur era South Park ansikten ser ut :-)
Här gör ni dom: http://www.sp-studio.de/index.htm

2 kommentarer:

Helena sa...

Haha! Vad sööööta! Jag känner mig utmanad... ska fixa det där nu.

Ha en trevlig helg. PUSS

Helena sa...

Emme.. vadå family guy? haha!