fredag, oktober 24, 2008

Vi kör en dagens också :-)



♥ Svart dragkedjekjol Monki
♥ Spetstopp med volang H&M Trend
♥ Biege stickad tröja från Lindex, lånad av Ida K
♥ Svarta strumpbyxor
♥ Rosettörhängen från Gina Tricot
♥ Jacka får bli min svarta fuskskinn från H&M + en brun väska
♥ Skor?

Humör: Jättebra!
Gjort: Oj, inte mycket.. Gjort i ordning mig i princip.
Planer: Gå på stan med Julia. Ska kika efter något att ha på mig till i morgon kväll!
Ser på: Skärmen på datorn!
Lyssnar på: Rix fm. Erik Wedberg har SÅ snygg röst!
Läser: Ingenting!
Dricker: Har inte druckit en enda liten slurk idag. Måste göras!
Äter: Inte ätit heller.. Hmm..
Bästa: Att det är helg och löning :-) (Inte lön för mig, men alla andra blir så glada då, haha)
Sämsta: Att jag inte har någon fantasi att göra frukost, men magen kurrar.
Barn: Inga än!
Väder: Höst, men inga fina färger ute på himlen. Bara grått!

Måste gå, men vi kanske ses på stan? :-)

2 kommentarer:

Helena sa...

AAAAAAAAAH. Vilka härliga färger Emme! Synd att du inte får någon lön, men deppa inte för det så länge du har mat och tak över huvudet kära vän! Haha!

Hoppas du får det riktigt kul under utgången.. jag ska ut ikväll, känner mig måttligt road efter tentaskrivandet.....

PUSSSS!

Anonym sa...

herre jesus maria i höjden vilka fina örhängen! I'm IN LÖÖÖVE! Har också köpt örhängen idag. Ett par rossetter i guld. Hur söta som helst. :)
PUSS