söndag, oktober 26, 2008

So when you're near me, darling can't you hear me.. SOS

1. Jag MÅSTE ha en snygg header. Eller måste och måste, vill verkligen ha det! Någon som kan hjälpa mig med det?

2. Jag blöder extremt mycket på foten. Slutar aldrig! Har inget bandage hemma, så nu har jag två plåster + ett gammalt svettband runt om foten. Hoppas innerligt att det slutar snart!
Haha, ett gammalt svettband från när jag spelade fotboll. Det måste ju vara fräscht, haha. Men va fan. "Man tager vad man haver" ;-)

So when you're near me, darling can't you hear me.. SOS! Lalala..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du slutar blöda snart! Tack för dina fina ord på min blogg.

Anonym sa...

va faan har du gjort??

Anonym sa...

Svar: det lät som en trevlig dag!! =)
Håller med dig, ensam mamma söker är ett trevligt program.. älskar alla låtar som är med.

vad har du gjort på foten då??
kram

Helena sa...

Emelie, söta rara du.. skulle du vilja vara såå snäll och maila mig din HTML-kod till layouten? Vore guld eftersom den är tummen upp, eller på MSN-språk (Y)! Haha!

Pusssss!

Anonym sa...

jaaa visst var jag modig ?! Sanna