onsdag, oktober 15, 2008

Idag är det en bra dag!

Bättre än igår, mycket mycket bättre än igår kväll :-) Så himla bra! Dagen började lite stressigt eftersom jag sov lite för länge. Jag och pappa skulle åka och titta på en lägenhet 12.45 och jag vaknade 12.00. Ajaj ;-) Blev ingen god frukost, och jag fick kleta på mig lite smink i all hast och springa ner till vägen där pappa skulle hämta mig! Nu är jag tillbaka efter att ha sett lägenheten. Den var väldigt fin faktiskt, men om jag ska vara lite kräsen så vill jag ju bo närmare stan. Okej, Albrektsvägen är inte så långt ifrån stan, men jag bor ju hellre där Natta ska bo. Vid "Friskisparkeringen". Men den här lägenheten var fräsch. Inte just dom färgerna jag vill ha på tapeten direkt och inte kaklet i köket, men äsch! Det där ändrar jag på lätt ;-) Men som sagt.. Intalar mig själv att jag inte kommer få den. Men det var även en till etta i samma hus, våningen under som snart skulle vara ledig. Jag hoppas nästan mer på den, för att jag vill inte bo så högt upp, haha! Har verkligen inte höjdskräck, men jag bor hellre på våning 2 än 3. Jag kommer att få besked i morgon. Bra eller anus, vi får se :-)

Och Helena, kan vi få se badrummet? "Blå, blå är kärleken.. Blå är den färg, som kärleken geer. Blåå, blåå.. " ;-)

Inga kommentarer: