fredag, oktober 17, 2008

Jag blir så trött!

Idag mina vänner, så skulle jag köpa en kontaktkort på morgonen. Kontantkort från 3, 75 kr. Det var det jag hade tänkt i allafall. Gick in på min Internetbank och försökte, men fungerade inte. "Nehepp" var min tanke, jag köper väl ett sen på stan då. Trodde jag ja. Åh, blir tokig! Gick in i varenda jävla affär för att köpa ett kontantkort. Godisaffärer, ATG-ombud, Pressbyrån. ALLT! "Ne, vi säljer bara kontaktkort för 150 kr". (Om ni undrar så är var det lite för dyrt för mig just då). Jahopp. Jag skojar inte om jag var inne i 10 olika butiker. Jag kom hem, tänkte att jag skulle prova från Internet en gång till! Nej, då håller dom på att uppgradera sidan på jävla Swedbank, haha. Alltså, har jag otur eller har jag otur? Fick be pappa om hjälp, så nu har han äntligen skickat en kod. Mm, jag skriver fint *123* innan och slår sedan koden och #. TROR NI DET FUNKAR ELLER? Ja, ringa går jättebra. Men när jag vill svara på mina sms från de personer jag inte pratar med så ofta, så går det självklart inte att skicka några jävla sms!

JAG BLIR TOKIG! Åh, jag som ska ut ikväll. Vill ju kunna höra av mig till folk. Jag tycker det är mycket roligare att höra av sig via sms än prata i telefon. Ska prova en gång till sen, men vad gör jag annars? Orkar inte ringa kundtjänst och hålla på så på en fredagkväll. Om dom ens har öppet?

Visserligen fick jag VG i teknik, men kanske IG i kreativt tänkande?

Inga kommentarer: