torsdag, oktober 09, 2008

Fantastin flödar..

Det är fantastiskt att fantasin kan flöda såhär dags på dygnet.. Klockan är 00.33 och jag är jätteskrivsugen. Jag har återigen designat om min blogg, jag är makalös. Eller designat och designat. Det enda jag gör varje gång är att byta färg, haha. Jag kan inte så mycket mer! Shame on me! Jag vill ha en sån där snygg header eller vad det heter och sån där snygg "sidvisning" som Emma har. Provade att klistra in den, men det hände inte så mycket mer. Visserligen fick jag VG i teknik på högstadiet, men det är nog inget att skryta om i sånna här tillfällen ;-)
Min dag har jag spenderat med att på morgonen dricka te och juice och samtidigt läsa tidningen. Sedan satte jag mig vid datorn en stund för att kika på utbildningar, gick en promenad till Drop-in solariumet på S:t Persgatan och solade och vidare hemåt för lunch. Sedan gick jag till Louis De Geer med Julia och kikade på rekryteringsmässan. Inte så mycket att ha, men jag skrev in mig på ett ställe. Eniro118118, blä. Men vad gör man inte? Sen var jag barnvakt och sedan ja kom hem har jag bara tagit det lugnt. Ida K var här en stund förut också..
Har väldigt ont i ögonen nu, har varit lite suddigt hela kvällen. Misstänker att det är pga av solningen eftersom jag inte har någonting för ögonen när jag solar och ändå har jag "full power" på i 12 tim.... Inte så bra kanske. Men det finns "overpower" också, för att vara petig. Så jag har faktiskt inte högsta power'n på ;-) Börjar få lite färg armarna nu och det behövs såhär i hösttider. Brukar inte sola, varken vinter, vår, sommar eller höst.. Men när Natta och jag hade fest så ville jag "bättra på" min fina bränna som ja redan hade (!) Haha.. Så nu är jag liksom igång. Har ju planer på att gå ut i helgen och eftersom jag då har tänkt att bära en vit t-shirt så vill jag helst inte smälta in i den ;-) Om ni förstår.. Hudcancer ska jag dock inte få, det lovar jag!

Var ju och tittade på en lägenhet igår med mamma. Den låg verkligen jättebra och var helt perfekt som första lägenhet. Dom fick mina uppgifter idag eftersom jag ringde och sa att jag är jätteintresserad. Kommer säkerligen inte få den, som alltid. Har ju inget fast jobb osv, men jag hoppas ju innerligt att det kan bli min tur denna gång. Dom skulle höra av sig i morgon...
Där i allafall, i min kommande första lägenhet (som kommer vara någonstans i stan) måste jag verkligen ha en laptop. Det kommer inte gå annars.. Okej, första månaden/erna så kan man ju inte kräva det kanske, men... Säger såhär att, julklappslistan blir inte lång i år ;-) Mamma sa; - Men om du ska flytta hemfrån kan du ju önska dig en fondvägg! Haha, men mamma. Skojar hon eller? Sånt tänker jag typ lägga pengar på först. Det ska vara snyggt i mitt hem för fasiken :-D

Nej, nu blir det hopp i säng. Ska ju faktiskt till IKEA i morgon. Natta ville dit eftersom hon snart ska flytta. Woho, snart kan vi ha förfester jämt. Alltid någon hemma ;-)

Ska man ha en rosa eller svart?

1 kommentar:

Emma sa...

Valet är enkelt = ROSA ;)