tisdag, oktober 07, 2008

Ida gästbloggar + nya inköp!

hej hej.
Ida är bäst!
haha
______________________________________________
Japp, det där var skrivet av Ida. Ganska rimligt eftersom jag aldrig skulle skriva så ;-) Haha nevars.. Skoja bara! Hon är allt bra den där Ida. Och ut ska vi i helgen, så roligt!
Idag har jag varit på stan typ heeela dagen. Tittat på en lägenhet med mamma som var jättefin, träffat Ida K, fikat med Sanna och gjort några bra inköp.
En vit bh (H&M), 5 trosor (H&M och Gina - vita, rosa och röda), en vit lång t-shirt/klänning (Gina), en svart scarfs och en tegelröd t-shirt (Monki). Kom undan ganska billigt eftersom jag hade presentkort + att det var rea på den vita t-shirt/klänningen.
Nu tog fantastin slut så jag lägger bara upp bilderna på det jag handlat, sen så ska jag och Ida hitta på något annat.


Puss

Inga kommentarer: