lördag, oktober 11, 2008

Ida gästbloggar inte + UTGÅNG MED TJEJERNA!

Ida gästbloggar inte ikväll. Hon sitter bredvid mig, men håller tassarna borta. Dom är nämligen i godisskålen ;-)
Idag mina vänner, då ska vi rocka fett. Haha! (Gammalt uttryck ?!) Vi ska nämligen till Palace och dansa, dricka och ha allmänt roligt. Det blir jag, Ida, Ida, Linnéa och Linda. Jag är så himla laddad, ska verkligen bli jätteroligt.
Klädseln ikväll blir svart. Strumpbyxor, hög kjol med dragkedja, svart "spetslinne" och svarta underkläder. Rött läppstift i allafall :-)

Och Ida, skärpning! Du har inte ätit något idag. Vi får se hur detta slutar ikväll vännen ;-)

Ses vi ute?♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar:Hihi det kommer upp lite bilder på wille lite då och då!
Jag såg på bonde söker fru och greys, resten blev inspelat! =)

Hoppas du mår bra...och att du får en bra helg!
Kram