onsdag, november 05, 2008

Pest eller kolera?

1. Pinsamt att fråga om man får låna en kondom eftersom grannen förstår att man förmodligen ska ha sex just då.
Kondom skulle jag absolut kunna ge bort till min granne, han/hon skulle inte behöva låna den. Inget pinsamt alls, i allafall inte för jag som är grannen..

2. Pinsamt att fråga om man får låna en tandborste eftersom grannen förmodligen kommer tro att man är dum i huvudet. Självklart har alla med hushåll en tandborste, men vid detta tillfälle är den kanske just försvunnen.
Jag som granne skulle aldrig låna ut min tandborste, möjligtvis skänka den.

Vad skulle ni välja, och varför?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: hihi då ska ja pröva det någon dag! =)alltid kul med nya maträtter.

Hm, ja skulle nog fråga om kondom isåfall.. aldrig att ja vill ha någon annans tandborste i munnen... men iof.. man kan ju få en oanvänd. =) o i såfall skulle ja kanske fråga om det ! hehe
Kram

Helena sa...

Haha! Vad roligt Emme! :D