onsdag, november 12, 2008

Lilla patteklapparda'n, igen!

Sjukt vad tiden går fort, men det är lite härligt just nu tycker jag :-) Snart jul och nyår, och vips så är det sommar. Nästan..
Idag då? Vad har jag gjort idag? Skäms för att säga detta, men jag har typ inte gjort någonting. Inte idag heller, fy skäms. Jag gick upp runt kl. 12 och sedan var jag och solade på Drop-in solariumet på S:t Persgatan! Det är så jäkla bra där, helt otroligt. Sen tittade jag förbi i Nattas lägenhet och kikade hur det går för henne där. Hon har kommit en bit på vägen, men det är definitivt inte klar på långa vägar. Hon kommer bara bo 2,5 min från mig. (Har tagit tid). Men sen om jag flyttar kanske det blir längre? Det får vi se :-)
Efter det så var jag hemma en liten liten stund, duschade av mig, smörjde in mig och målade tånaglarna. Klockan 15 var det dags för luggklippning hos Kim på Mates och det blev såklart lika bra som det brukar bli. Och nu.. eller snart är det dags för att vara barnvakt. Ska bara hämta Atle idag så vi får se vad han och jag ska göra. Tjejerna är på "Kul efter skolan" och en är på kör. Hmm.. är väldigt sugen på att baka, men aa. Baka med en 4-åring som är filmtokig kanske inte går så bra? Haha, han är så söt.

Well.. Dags att åka snart, men innan dess tänkte jag bara säga att jag har hittat en cocktailklänning som jag ska ha på mig på lördag, så himla skönt! Ska låna en av Ida K och den blir jättebra till ett sådant tillfälle. Min klänning hinner ju tyvärr inte komma till lördag, så den här fina klänningen blir jättebra. Det är rak modell och utan axelband. Svart och lite biege/grå med 3 svarta stora rosor upptill.

Lägger upp en bild så ska ni få se :-)

Inga kommentarer: