lördag, november 29, 2008

Äntligen shoppat!

Äntligen! Har inte köpt något på länge känns det som.. Har haft mitt presentkort på Monki som jag har handlat lite grejer med bara. Det har ju räckt sen min födelsedag i september, men idag köpte jag en jättefin stentvättad kjol från Gina och ett par UGGS från Din Sko. Självklart ska jag ju också ha sånna :-) Like everybody else. Men gud så sköna dom är, mums. Dom kan man ju ha vilken dag som helst. En dag på stan, när man ska springa ner till godisaffären eller när man bara ska ta en härlig söndagspromenad. Ett par biega sådana inhandlade jag! Måste bara titta hur VISA kortet reagerade efter köpet...
Idag blir det nog utgång någonstans. Är inte helt hundra, men det tror jag. Men innan jag måste göra i ordning mig så har väldigt stor lust med att krypa ner i sängen med en filt och halvsova lite, men icke. Mamma ska snart få besök av hennes två väninnor som kommer på besök ikväll, så då gäller det ju att vara trevlig. På topp helt enkelt.. suck! Jag ska nog ha den nya kjolen på mig ikväll och matcha det med svart. Annars kan det nog bli lite för somrigt. Ska ta en bild sen så får ni se hur det ser ut! Men....

....Vad tycker ni om mina köp? :-)
Uggs, Din sko 299 kr

Stentvättad kjol, Gina 249 kr

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj oj oj! e riktig pudding:D
hur funkade visselpipan förresten?
Kram

Anonym sa...

jag har med den där kjolen ;)

Anonym sa...

Tack så hjärtligt:)
Finfin kjol. Vill också ha en sån!