lördag, november 22, 2008

Boring Saturday

Hate days like this. Är så himla uttråkad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Hade verkligen sett i fram emot att gå ut ikväll, men icke. Nu sitter jag här ensam på min stol, visserligen får man nog bara plats en på den i allafall, men jag hade ju velat haft något sorts sällskap ikväll. Visst, mamma är hemma men hon är fullt uppe i att se Dansbandskampen på Svt.
Hade gärna tagit på mig något snyggt ikväll, haft en snygg sminkning och gått med snygga skor till Hugo. En annan dag kanske.. Men det är så långt till nästa helg. Jaja..

Får väl bli att läsa olika bloggar tusen gånger om.. i hopp om att någon hör av sig.

Ida, det är verkligen inte ditt fel om du skulle få för dig det :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ville bara att du skulle med ut! Om det är det till någon tröst så var det enbart yngre ute ikväll, kände mig grymt gammal! Känns som hugo eller folket har kommit ifatt mig! helt sjukt. nästa helg blir det utgång!!!!!!!!!!! ÄLSKAR DIG!

Emma sa...

Åh, din mamma vet verkligen hur man ska spendera en lördagskväll!

Anonym sa...

your car is just a dream baby