torsdag, november 27, 2008

Nyårsafton firas i Stockholm

Nu har vi både bokat hotell och restaurang i Stockholm för vårat nyårsfirande. Åh, så himla roligt det ska bli! Vi blir 9 st tjejer som åker; jag, Natta, Linnéa, Ida, Emily, Josefine, Johanna, Sissel och hennes vän från Nya Zeeland Annica. Men det i försig bara jag, Natta, Linnéa och Ida som ska bo på hotell. Dom andra sover hos Jossan, i hennes etta. Blir trångt, men det klarar dom. Vi hade ju också kunnat sova där/dra lott men för det första skulle det bli för trångt och sedan så tycker vi bara att det är mysigt att bo på hotell. Det gör man ju inte allt för ofta menar jag..
Elite Palace Hotel, Vasastan. Familjerum, 4 bäddar - 450 kr/person. Vi ska åka upp på dagen, checka in, gå en sväng på stan, ta en vinterfika.. Ja lite så :-)

På kvällen har vi bokat bord på Grill (en restaurang) kl. 20.00. Mysmys! Äntligen firar i tillsammans detta år. Förra året var typ alla med sina pojkvänner (till och med jag), men inte i år :-) Åh, vad roligt det kommer bli. Hoppas jag kan få dansa runt i min fina klänning från StylebyStars på tolvslaget. Eller få en kyss i den kanske.... just vid tolvslaget..

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Tack så mkt :) medn det blir nog mörkt iaf