lördag, november 01, 2008

Halloween

Halloween och jag har ingenting att göra. Åh, vill verkligen inte sitta hemma ikväll! Skulle ju egentligen åkt till Linköping, men känner inte att jag vill det till 100 %, kanske bara till 95 % och då kanske det inte är en sådan jättebra idé. Alla är i princip upptagna ikväll, men jag vill verkligen inte sitta hemma. Är ganska trött, men nej. Vill verkligen inte vara hemma! Linnéa ska på Håkan Hellström i flygeln och hon frågade om jag ville komma hem till henne sen och äta cheasecake, gullungen. Men alltså, nja :-) Jättemysigt med sällskap, men vill ju helst gå ut och ta ett glas vin eller två. Men jaja, så är det.
Får väl lyssna till musiken som jag spelar. Musik är mitt liv. Älskar ju att sjunga, så varför inte göra det så kvällen kan gå lite fortare. Får se vad jag hittar på sen, kan värma upp med några sånger i allafall!

Bu, Böh.

Inga kommentarer: