onsdag, november 05, 2008

Lilla patteklapparda'n

Som Gert säger ;-)
Idag har det varit full fart. Upp i morse kl. 9.30, jobba på Hagebyskolan från kl. 10.30-16. Och därifrån direkt ut till Lindö kl. 18 för att vara barvakt till mina små fullkorn. Sedan hemkomst och aaandas ut! Ida kom förbi en stund medans jag lagade god mat bestående av;

Stekt kycklingfilé (eller vad säger du Ida, typ halvt kokt inne i micron då min kära vän trodde hon tinade den)
Röd paprika
Morot
♥ Gurka
♥ Vitlöksklyftor som var alldeles för starka
♥ Mammas kesoröra som är top notch ;-)

Väldigt gott och väldigt enkelt!
Nu sitter jag här på min underbara rumpa och gör ingenting speciellt. Ska fixa lite grejer, skriva ett stycke kommentarer på några bloggar, maila min arbetskonsulent och sen planera lite inför morgondagen då jag ska ha en heldag i Linköping. I morgon kommer nog en outfitbild också, sånt tycker jag är lite kul. Man inspireras så mycket av vad andra har på sig, så nu kanske någon kan inspireras av mig? :-)

Ska bort till Nattas nya lägenhet och kika lite nu. Hon skrubbar och städar, så duktig hon är!
Vi hörs lite senare. PUSS♥

Inga kommentarer: