lördag, augusti 02, 2008

Lördagskväll!

Idag är det lördag, 2 augusti 2008. Är det inte för härligt? ;-) Emily och Ida är påväg hit nu, för ikväll blir det party serr'ni. Som igår.. Igår var vi tjejerna hemma hos mig, och sedan bar det av till David som hade förfest. Resan slutade på Hugo.. iaf för min del! Hade det ganska kul igår faktiskt. Hatar bara att tiden går så JÄVLA långsamt när man är ute. Kändes som jag var där inne i evigheter, men då hade det säkert bara gått en halvtimma. Har förstås kul ute, det är inte det. Men tycker inte om att dansa, så det mest att hänga utomhus och prata lite med folk man känner, och inte känner.
Åh, igår blev jag så himla irriterad! Vi stog i kön till Hugo, jag och många fler. Min kära vän kom ju inte in för att hon var lite för onykter, haha. Så vi fick stå där lite till för att hon skulle "nyktra till". Hur som helst.. jag skulle gå in, men blev nekad och var tvungen att visa leg av en CP vakten som inte släppte in E.
Vakten: Leg på dig". (BARA mig liksom)
Jag: Va? Aa, men jag står på listan.
Vakten: Jag vill ha leg på dig! (OFTA JAG INTE SER UT SOM 18?)
Jag: Aa visst, lite kaxigt sådär ;-) Här kan du få se mitt fina KÖRKORT!
Sen blev jag insläppt, så roffade jag åt mig kortet och gick in. Åh, hatar sånna där dryga vakter alltså! Står han där ikväll ska ja fan tejpa fast körkortet i pannan så han ser tydligt hur gammal jag är! Haha, ja ni.. Vilka häftiga och coola vakter det finns.

Ikväll blir det party igen som sagt.. Vi ska vara hos mig. Härligt! Trots detta väder så är vi ändå på topp. Nej, nu måste jag verkligen göra i ordning mig! Eller vänta.. kanske ska äta först. Har inte gjort det än ;-) Inte dricka på tom mage, aj aj!
Vi kanske ses ikväll då? På Hugo? :-)

Adjöss.

Inga kommentarer: