söndag, augusti 24, 2008

Överskrift

God söndagseftermiddag på er! Har precis kommit hem efter en liten tripp till Maxi med mamma och pappa. Skulle leta efter en jeansväst.. som jag aldrig hittar(!) Blir tokig! Jag tycker det är så snyggt, men icke. Det blev en cykel istället. Haha.. Igår blev det ett par skor istället för en cykel, idag blev det en cykel istället för en jeansväst :-D Men i morgon blir jag ägare till en fin damcykel, åh den är jättefin! Splitterny, svart, cykelkorg. Kommer lägga upp en bild på den sen, min nya kärlek.

Kvällen igår blev lyckad, och jag hade jätteroligt på Palace. Träffade många kända ansikten och jag blev så glad när min svägerska kom dit också. Hon är så himla snäll! Henne skulle ni träffa, ni ;-) Efter Palace så bar det iväg hem till min bror där en tom lägenhet väntade.. Men hade med mig ett sällskap hem, mer berättar jag inte, mohaha! Så där sov jag, och guud så skön säng han hade, min bror alltså. Så gudomligt skön! Vaknade upp i morse och bestämde mig för att inte gå hem i mina nya skor, av den anledningen att jag hade en aning ont i fötterna efter 3 timmars partande. Så det blev att rota fram några gamla mysbyxor från brorsan och ett par flip-flops. Att gå hem i dom från Kungsgatan - Södra Promenaden/Dagsbergsvägen kanske inte var det skönaste, men jag fick ju frisk luft i allafall. Det kunde ju behövas dagen efter sådär ;-)

Idag då.. vad händer då? Ingen aning om jag ska vara ärlig. Tänkte lägga mig i soffan och kolla om det finns något på tv. Sen får jag se vad jag ska göra.. Vill ju gärna umgås med Martin och Elin, hyra en film eller så, men dom kanske vi har andra planer. Vi får se! Vad ska ni göra idag? :-)

Min underbara svägerska, Elin

Inga kommentarer: