söndag, augusti 31, 2008

I ♥ BATH-TUBS

Badkar, finns det något bättre? Det är så himla underbart skönt att bada. Massa skum, kokhett vatten och musik i bakgrunden. Kom precis upp ur badet och sitter nu i min ljusblå morgonrock. Äter ett päron också, mumsigt! Det är skönt att bada de dagar man inte behöver använda rakhyveln. Jag menar.. man rakar sig ganska ofta (iaf jag), men de dagar man inte behöver det är verkligen så sköna. Man kan ligga där i en stund, inte för länge för då svettas jag ihjäl.. Så kan man bara shamponera in håret, ta lite balsam och sen tvåla in sig, KLART! Annars så ska man raka där, och där, och lite där.. tvålar in sig.. - Nej, här missade jag 3 hårstrån. Ja, men ni vet? Nu undrar ni säkert vart jag vill komma, och de undrar jag med. Haha.. Men allt jag vill säga är nog bara att badkar är så UNDERBART HÄRLIGA! En applåd för han/hon som uppfann det! Det är fasen ett måste om jag ska flytta hemifrån sen, ett badkar.

Sen när man har ett, så behöver man inget mer, haha ;-) Jacuzzi skulle ju inte vara helt fel när man flyttar till hus sen. Kolla detta liksom? HOLY CRAP!

Inga kommentarer: