fredag, augusti 22, 2008

Ny design igen

Ja, jag vet. Jag ändrar design HELA tiden på min blogg, men jag tröttnar så lätt :-)
Såhär dags på fredagskvisten så sitter jag faktiskt ensam, och det var ju inte igår man gjorde det på en fredagkväll. Mina kära vänner är upptagna, och här sitter man. Ensam i en tre-rum-och-kökare, nybadad och lyssnar på Kid Rock - All summer long! Så vad ska man hitta på ikväll då gott folk? Agera chaufför? Nja..
Nu kom mor och far hem, och vips så blev man inte ensam längre.

Har för övrigt sökt ett jobb som mamma tipsade mig om. Tror dock inte att jag har någon chans, men what the hell. Söka kan man ju alltid göra! Har tyvärr börjat tappa hoppet nu, men det får man inte göra.
Utgång i morgon blir det i allafall. Åh, vad roligt :-) Först ska vi vara hemma hos Linnéa och dricka lite eftersom hon är ensam hemma. Sedan bär det av till Linda Hedlöf som har kommit hem från USA nyligen. Så det ska bli jättetrevligt.

Ska du också ut? :-)

Inga kommentarer: