lördag, augusti 23, 2008

Nya skor och riktigt taggad!

Jag är så otroligt taggad att gå ut ikväll. Det ska bli så himla roligt! Och jag ska få använda mina nya skor för första gången. Dom är så fina! Mamma, pappa och jag var på cykelauktion förut idag och skulle köpa en cykel till mig.. Men det blev ett par skor istället, cyklarna var för dyra. Jag provade de underbara skorna, och pappa sa: - Vill du ha dom där? - Jaaaaa, sa jag med ett leende. - Okej, men då får du betala av genom att måla gaveln på huset (boden på landet). Haha, pappa då! Men det gör jag så gärna för att få dessa vackra små leksaker. ÄLSKAR DOM!
Ikväll blir det nog stuprörsjeans, svart topp (?), trippeltångat hår och rött läppstift.
Sen lär jag ju säkerligen ångra mig angående klädvalet som jag alltid gör. Men inte när det gäller köpet av skorna iaf, nene..

Vad tycker ni? :-)

Vagabond, 800 kr

Inga kommentarer: