torsdag, september 04, 2008

"Style Afton"

Japp, så hette det. Jag och mamsen var på det ikväll, på Grand Hotel. Det var väldigt kul faktiskt :-) Jag var typ den yngsta kändes det som.. Man kunde gå runt och kolla på lite grejer. BH-skola, Make Up råd, modevisning och lite sådär.. Jag blev sminkad av Maria på Face Stockholm. Kostade 30 kr att få ögonen sminkade, men så tog hon lite rouge och läppglans på mig. Det blev jättebra. Hon valde en orangeguld ögonskugga som skimrade i rosa. Jättesnyggt! Så blandade hon den, eller alltså.. tog den och en brun ögonskugga på. 30 kr var det definitivt värt. Köpte ett läppstift på Face Stockholm också, ett mörkbrunt. Jättejättefint! Det ska jag ha på mina snygga läppar i helgen när jag går ut i Linköping ;-) HAHA!

Kan lägga upp en bild på sminket, men hon som bär det kanske inte gjorde den snyggaste posen precis.. Ehm..

På bilden: Ögonskugga, ögonbrynspenna,
torr eyeliner, puder, rouge och läppstift.

2 kommentarer:

Madelen sa...

Vilken trevlig dag du haft, fint sminkad blev du också. KramKram

Anonym sa...

SNYGGING! Willst du bomsen?! haha puss I