måndag, september 22, 2008

Min födelsedag ♥22 september 1988 kl 17.17♥

Ja må hon leva, ja må hon leva. Ja må hon leva ut i hundrade år. Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva ut i hundrade år! Ett fyrfalldigt leve för Emelie, hon leve. HURRA HURRA HURRA HURRA! :-)

Välkommen vuxenvärlden!
Varför sjunger man så egentligen? "Ja visst ska hon leva ut i hundrade år"? Alla vet ju att man inte ens lever så länge, haha. Hur som haver.. Nu är jag ÄNTLIGEN 20! Fy f¤%#&n vad skönt! Men ska jag vara ärlig så saknar jag redan tonåren ;-) 13 och 14 årsåldern framförallt! Allt bus! Men nu kommer det "verkliga livet" börja. Flytta hemifrån, plugga, skaffa barn och familj och allt som hör till den åldern. Bli farmor och mormor och allt vad det heter, haha!

Min dag idag har varit utomordentligt bra! Jättebra har den varit.
Drar igenom den lite snabbt;
  • Mamma kom in och sjöng för mig på morgonen. 06.20 för att vara exakt. *gäsp*

  • Åt en god äggfrukost och sedan träffade jag Ida K och Natta på stan för att äta en god lunch. Vi hamnade på Chili & Wok och det var jättegott!

  • 16-18 barnvakt. Suck! Men det funkade ändå.. Pengar rullade in i allafall.

  • 19 blev det middag på Lindögrillen med min pappa, bror och svägerska. Jättemysigt och framförallt gott. Klyftpotatis, oxfilespätt med tzatziki! Mumma!
  • Åkte sedan hem och tog det lugnt, men sedan kom Natta och vi tittade lite på tv.

  • Och nu sitter jag här.. :-)

Som ni säkert förstår så har jag skrivit det mycket kortfattat! Har ju hänt en hel del emellan och jag har fått massa grattis-sms och telefonsamtal! Jätteroligt att fylla år. Synd att det är ett år kvar till nästa födelsedag bara! Har fått massa roliga saker idag. Lägger upp bilder på dom i morgon, vet inte hur man kopplar in mammas kamera. Dessa saker fick jag;

En dörrmatta som jag hade önskat mig, två svarta ljuslyktor i form av en krona, t-shirt från monki, blommor, pengar, mobiltelefon, biljetter till skandiateatern där b.la Björn Gustavsson, Måns Möller och Özz Nujen ska uppträda. Jättekul! :-) Tror inte jag har glömt någon present nu.. Har i allafall haft en jättebra födelsedag! Mamma och jag ska bli firade på fredag av våran släkt och det ska bli superkul!

Tack för alla sms och telefonsamtal ni som har hört av er! Ni är guld värda!
Nu ska jag ta en varm dusch och tvätta ur mitt spray i håret!

Vi hörs definitivt i morgon bitti♥

PUSS OCH KRAM FRÅN EN GLAD 20 ÅRING!


PUSS PÅ ER♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott!! :) Måns Möller är störtskön live ;) Kram

Madelen sa...

GRATTIS i efterskott vännen!
Stor kram

Helena sa...

http://www.ef.se/master/ils/news/promotions/?promo_id=13024

Här är länken du bad om.
KRAM sötnos! :)

Anonym sa...

svar: hihi tack, jo jag mår bra efter förlossningen..man var ju lite öm i början, men det är bra nu.

hihi tackså mkt.. det var ettag sedan jag spelade in ett klipp nu, har varit massor att göra på sista tiden.. men kanske kan få lite tid över någon dag och spela in ett klipp åt wilmer =)

sjunger du fortfarande eller?

grattis i eftterskott till dig!!! skönt att du är nljd med din födelsedag.
kramar