tisdag, september 16, 2008

Grattis mamma!

Vill bara hoppa in en snabbis och säga grattis till min underbara mamma som fyller 52 år idag! :-) Var inne och sjöng hos henne i morse, hon fick paket och ett glas juice + ett tänt ljus på brickan såklart! Jag gav henne en "sminkkväll" av mig, haha. 4 ögonskuggor (4 in 1) i plommonfärger, tänkte blanda dom med guld, och sen slutligen en svart mascara. Hon använder bara blå! :-) Hon blev jätteglad. Hon har sagt tidigare: - Kan inte du sminka mig någon kväll när jag ska ut eller så? Hon sminkar sig JÄMT likadant, så självklart ska jag göra ett gott försök. Mamma, du kommer bli urläcker ;-) Vi firade med att beställa hem chinamat. Blev lite stressigt framåt kvällen, men ingen av oss är väl speciellt kräsna sådär så det blev jättebra! Grattis än en gång mamsi.

Bad henne pussa in i kameran, haha.
Vilken sötnos till mamma jag har va? :-)
Annars kan jag också säga att jobbletandet fortsätter för fullt. Ringde en arbetsgivare idag och pratade lite med honom. Jag har också även lämnat in min ansökan på deras hemsida eftersom dom söker ny personal. Ska dit på torsdag så att dom får se vem jag är :-) IKANO huset, here I come.
Åh, hoppas verkligen på detta! Men ja ni vänner... Haha, jag säger inget mer!

Godnatt, vi hörs i morgon!
(Bara 6 dagar kvar tills man blir vuxen på riktigt)

Inga kommentarer: