söndag, september 14, 2008

22.27

Oj, dags att sova! Ska upp och studsa tidigt i morgon. Redan kl. 7.45 =/
Tänkte bara göra en liten lista på hur min vecka kommer att se ut, men den kommer säkert ändras lite under tiden. Det här är vad jag har tänkt i allafall :-)

Måndag: 9-15 kurs på Ungdomsresursen (hatar det ordet, men men) 16-18 barnvakt.
Tisdag och mammas födelsedag: 9-15 kurs. Sedan ska jag fika med min svägerska Elin.
Onsdag: 9-15 kurs. 16-23 barnvakt. En lååång kväll då föräldrarna var upptagna. Det blir spännande! :-)
Torsdag: 9-15 kurs. På kvällen blir det tebjudning hos Lina, Idas syster. Mysigt!
Fredag: 9-12 kurs. Slutar tidigt, skönt! Sen då? Öppen för förslag, haha ;-)
Lördag: Inget bokat på förmiddagen. Men sedan... Utgång?
Söndag: Ta det lugnt. Bio med mamma på kvällen, och vila upp mig för..........
Måndag och MIN FÖDELSEDAG: Ska banne mig vara helt ledig. Kanske ta en fika och sedan gå en sväng till systembolaget. Ett måste, eller?

Godnatt mina vänner♥

Inga kommentarer: